Tuesday 9 April 2013

Cara kurus paling berkesan



Cara kurus paling berkesan
Dengan menggunakan Tya Beauty Slimming Set. Ketika mandi sabunkan ditempat lemak-lemak degil. Biarkan seketika sementara kita membasuh baju, gosok gigi, lap lantai tandas..hah! time nie lah sabun itu akan membantu mengurangkan berat badan. Kesan sabun itu akan bergabung dengan tenaga untuk memudahkan lagi lemak2 tepu untuk mudah cair. Selepas itu bilas sehingga bersih dan keringkan badan.

Kemudian sapu Tya Beauty Shaping Lotion diserata tempat yang berlemak seperti lengan, perut, belakang pinggang dan punggung. Bagi yang mengalami dagu berlapis amat sesuai itu menyapunya dengan kuantiti yang sedikit. Pastikan sapu hingga kering. Selama satu jam lotion tersebut akan beroperasi dan mencairkan lemak-lemak dengan cara berpeluh dan membuang air besar bagi mengeluarkan cecair lemak yang dicairkan oleh Tya Beauty Shaping Lotion.

Selama seminggu anda akan mendapat kesan yang menakjubkan dan harus dipraktikkan dengan konsisten untuk mendapatkan hasil yang memberangsangkan.

Hubungi Stokis terdekat untuk mendapat keterangan lanjut. Sila sms tya 014-9659831 juga untuk menjadi stokis atau agen dan dapatkan pulangan yang lumayan dan bonus setiap tahun!



No comments:

Post a Comment